Viime keskiviikkona Kallion On the Rocksissa järjestettiin jälleen Stand up -sirkuksen open mic -keikka. Stand up -sirkuksen open mic -tapahtumia järjestetään On the Rocks:in tiloissa joka keskiviikko. Tapahtuma on tarkoitettu harjoittelumielessä ammattilaisille sekä vasta aloitteleville koomikoille. Tällä tavalla koomikot voivat harjoitella tapahtumassa oikean yleisön edessä heidän uusimpia vitsejään tulevia keikkoja ajatellen. Suuntasimmekin Kallioon yhdessä ystävien kanssa selvittämään, miten nämä koomikot sitten treenaavat.

Illan juontajana toimi Bahar Tokat. Tokat kertoi yleisölle illan aikana paljon vitsejä omista turkkilaisista juuristaan.

Yleisössä oli odottava, hämärä ja tiivis tunnelma.
Koomikot eivät arastelleet olla kontaktissa yleisöön. Kuvassa Mikko Penttilä eturivin katsojien kimpussa.

Väliajalla henkilökunta piti huolen, ettei yleisön lasit pääse tyhjentymään.
Illan toisella puoliskolla Katariina Salonen kertoi yleisölle vitsejä hänen omasta surkeasta sinkkuelämästään.
Illan viimeisenä lavalla nähtiin Teuris. Bahar Tokat luonnehti Teurista erittäin oudoksi, mutta kuinka ollakaan, outojen vitsien kautta Teuris saikin yleisöltä illan raikuvimmat naurut.
Esitysten jälkeen naurua vielä riitti ja punaviini lämmitti kehoa ennen kotiin lähtöä. Kuvassa Roosa Korpikunnas ja Suvi Ohtonen.

Kuvat ja teksti: Eveliina Nikkilä