Uusi Kauniit ja kuninkaalliset podcast käy läpi Euroopassa yhä vaikuttavia monarkioita ja monarkkeja. Mikä on tietyn kuningashuoneen tarina sen synnystä tähän päivään ja mikä heidän toiminnassaan kohahdutti kansaa viimeksi? Onko lööpeissä mitään järkeä ja mitä absurdeja piirteitä monarkioihin kietoutuu? Historian täyteistä sisältöä oivalluksilla ja huumorilla höystettynä

Pilottijaksossa käydään läpi mikä ylipäänsä on monarkia ja leikitellään ajatuksella Suomesta monarkiana. Mikä olisi Suomen kuningasperheen viimeisin kohu? Miksi Euroopan kuninkaalliset kokoontuivat Kreikkaan ja miksi Alankomaiden kuningattaren nahkasaappaat ärsyttivät kansaa? Kuka juontajista paljastuu pesunkestäväksi monarkistiksi? Tervetuloa!

Juontajina Sanni Kylliäinen, Karoliina Nurmi ja Kaisu Koivisto.

Uusi jakso kuunneltavissa joka torstai klo 20 Kaupunkiradiossa ja tämän jälkeen Kaupunkikanavan Soundcloudissa.