Suosittu dj-Martin Garrix yhdessä huippu F1-kuskin kanssa Suomesssa.

Martin Garrix on tehnyt Instagram-päivityksen, jossa hän kertoi tehneensä 113 keikkaa vuonna 2022 ja ottaa aikaa rentoutumiselle. Kuva on lisätty viisi päivää sitten, Thaimaasta. Kuitenkin Thaimaan lämpö vaihtui Suomen talveen.

Kesviikkona Garrix julkaisi Instagram-tarinoissaan videon Helsingin lentokentältä, jonka jälkeen hän ylisti helsinkiläistä BasBas-ravintolaa yli 15 miljoonalle seuraajalleen.

– Wow, wow, wow, mikä paikka, Garrix hehkuttaa.

Martin Garrix esiintyi viime kesänä elektronisen musiikin tapahtumassa Tomorrowland-festivaaleilla, johon lippuja myytiin yli 600 000 kappaletta. Kuva: EMILIA IKONEN

Brittiläisen F1-tähden Lando Norris tarinoissa käy ilmi, että heitä on reissussa neljän hengen porukka ja he ovat eilen lentäneet Leville. Kaveriporukka pitää hauskaa Levillä sijaitsevassa yökerhossa.

Viime kesänä Garrix esiintyi Suomen Ruisrock-festivaaleilla, jonka jälkeen hän siirtyi seurueensa kanssa Turun Heidi´s Bier Baariin. Videoissa hän hyppi iloisena Teflon Brothers-yhtyeen kesähitti Pämppää tahtiin.

– Minulla ei ole hajuakaan, missä olen, mutta rakastan tätä paikkaa, Garrix kirjoitti.

Martin Garrix on esiintynyt useasti Suomessa ja hänet nähdään ensi kesänä Weekend Festivalilla Espoon Vermon tapahtumapuistossa.

Teksti: Emilia Ikonen
Etusivun kuva: Wikimedia Commons