”Rupesin miettimään kun, niin suuren osan omasta pääomasta olin menettää, että haluanko tehä asioita pelkästään rahan takia vai teenkö asioita joihin oon oikeesti intohimoinen”, kertoo Rasmus Louhelainen Kaupunkikanavan haastattelussa.

Kuuntele koko haastattelu:

Pastellin sävyiset hedelmät, koristelevat vaatemerkin julisteita ja paitoja. Kuva: Sasu Wallenius

Uusia kotimaisia vaatemerkkejä pompahtelee lähes päivittäin vastaan, sosiaalisen-median kanavissa, mutta Celegia -vaatemerkkinä on poikkeuksellinen. Rasmus Louhelaisen perustama vaatemerkki nojautuu scandinaviseen eleganssiin, jonka peruspilareina ovat laadukkaat materiaalit ja soveltuvuus kaikille sukupuolesta riippumatta.

Ensimmäisen vaatemalliston lanseeraustilaisuus järjestettiin 13. syyskuuta, Helsingissä. Matka tähän pisteeseen on ollut pitkä ja paljon on ollut opittavaa, kertoo Louhelainen.