Monarkioita kepeästi, mutta faktapitoisesti käsittelevän Kauniit ja kuninkaalliset -podcastin kaksi seuraavaa jaksoa on nyt julkaistu Kaupunkikanavan Soundcloud tilille.

Sarjan toisessa jaksossa käydään läpi ketä kuuluu Ruotsin kuningasperheeseen ja arvuutellaan, ketä perheenjäsenistä joku viimeaikaisista lööpeistä koskee. Millainen on Bernadoten suvun historia ja millainen mahtaa olla tulevaisuus? Mitä Iltalehden kommenttiketju on tästä mieltä? Jaksoa kuuntelemalla selviää myös mihin päin Suomea kuningas teki yksityisen vierailun vuonna 2009 ja miksi!

Norjan kuningasperhettä käsittelevä kolmas jakso herättää juontajissa monenlaisia tunteita. Kuningasperheen koira ihastuttaa, mutta prinsessa Märtha Louisen kohtalo surettaa. Kuuntele myös, mikä kuninkaan asemassa Norjassa aiheuttaa sarjan tähän mennessä suurimmat ihmetykset. Löytyykö Norjan kuningasperheestä juontajien uudet suosikkimonarkit ja mitä hauskoja knoppeja heihin liittyy?

Kauniit ja kuninkaalliset on kuunneltavissa Kaupunkiradiossa joka torstai klo 20 ja tämän jälkeen Kaupunkikanavan Soundcloud tilillä. Ensimmäinen tuotantokausi pitää sisällään seitsemän jaksoa. Juontajina Sanni Kylliäinen, Karoliina Nurmi ja Kaisu Koivisto.

Ruotsia ja Norjaa käsittelevät jaksot kuultavissa myös alta.