Käärijän kappale Cha Cha Cha nousi ylivoimaiseen voittoon UMK-finaalissa 25.2. Kappaleen voittosaalis oli lopulta 539 pistettä, päihittäen selkeästi toiseksi tulleen Portion Boysin (152 pistettä). Kaupunkiradio haastatteli yhtä kappaleen tekijöistä, taiteilijanimellä Kiro toimivaa Johannes Naukkarista, tunnelmista ennen UMK-finaalia.

Cha Cha Cha kappaleen ovat kirjoittaneet Jere Pöyhönen (Käärijä), Johannes Naukkarinen (Kiro) sekä Aleksi Nurmi. Kiro ja Aleksi ovat myös tuottaneet kappaleen. Haastattelusta selviää, miten kolmikko päätyi lopulta tekemään musiikkia yhdessä. Kappaleen sovituksessa mukana on ollut mukana myös Jukka Sorsa.

Kiro on tuottanut ja säveltänyt kappaleita myös lukuisille muille artisteille, kuten Ettalle, Mouhoukselle sekä Nelli Matulalle.

Haastattelu on nauhoitettu ennen UMK finaalia ja se julkaistiin Kaupunkiradion UMK-erikoislähetyksessä lauantaina 25.2.23.

Haastattelija: Kaisu Koivisto
Toimitus: Kaisu Koivisto & Sanni Lehto